WORDS ABOUT US

Our Team

راکسر برندی پیشتاز در صنعت ابزارآلات صنعتی می باشد.
ابزارآلات راکسر با دقتی بی نظیر طبق خواسته های بازار کشورمان انتخاب شده و سعی بر آن شده که با تکنولوژی روز جهان تطابق داشته باشد.
برند راکسر شامل ابزارآلاتی نظیر کارواش صنعتی ، انواع دریل ، انواع مینی فرز ، انواع سمباده لرزان ، فرزهای بزرگ صنعتی ، انواع ابزارآلات شارژی ، انواع کمپرسور های سایلنت ، انواع بتن کن و پیکور در سایزهای مختلف و ابزارآلات نجاری شامل اور فرز و لبه گیر و اره دیسکی می باشد.

انگیزه گروه راکسر بر این است که محصولاتی با کیفیت ، با قدرت با تنوع بیشتری با خدمات پس از فروش خوب به بازار ایران ارائه گردد.
شرکت آرمان تجارت عصر درخشان سابقه ای بیش از 2 دهه واردات انواع سنگ های فیبری و سمباده داشته است و اکنون فعالیت خود را با برند راکسر در زمینه ابزارآلات صنعتی ادامه میدهد.

ابزارآلات صنعتی راکسر عمدتا  از محصولات با کیفیت ساخت کشور چین می باشند.

ابزارآلات راکسر ، ابزارآلات صنعتی با بالاترین سطح کیفی و  بر اساس استاندارهای روز دنیا را عرضه می شود.

ابزارآلات صنعتی راکسر را میتوانید از نماینده های فروش ابزارآلات صنعتی راکسر در شهرتان تهیه نماید. در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی در این زمینه، میتوانید با شماره های تلفن شرکت تماس حاصل نمایید.

بله، تمامی ابزارآلات صنعتی راکسر دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشند.

در صورت خرابی هر گونه از ابزار آلات راکسر ، به نمایندگی های خدمات پس از فروش ابزارآلات صنعتی راکسر مراجعه نماید و یا با شماره های درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا متخصصان ما بتوانند شما را راهنمایی کنند.